heimdal - brak pliku

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 15 Lis 2003, 10:50:57 CET

   ^

> On i tak Cię nie rozumie - to nie Polak :)

[en_EN]
Even I couldn't understand the line above :P
Okay, I know that this is a polish list, but geez, he's trying to read
it (or someone gave Him a hint) - so you could answer him in a proper
language. I don't think that someone would bother about a few english
posts here. Of course for starting new threads there's pld-devil-en...

[pl_PL]
Nawet ja nie mogłem zrozumieć powyższej (hmm, już nei powyższej :P)
inijki.
Tak, wiem, że to jest polska lista, ale kurka, On stara się czytać ją
(lub przynajmniej ktoś Go o tym powiadomił) - przynajmniej możecie
odpowiadać po angielsku (Ci co znają ten język). Nie sądzę, że komuś by
przeszkadzało te kilka angielskich postów tutaj. Oczywiście od
zaczynania nowych wątków jest pld-devil-en...

BP, PPNSMP

--
Lukasz [DeeJay1] Jernas
http://www.nadzieja.ha.pl/ - everybody needs a helping hand, maybe You