heimdal - brak pliku

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Sob, 15 Lis 2003, 20:26:07 CET

Użytkownik Łukasz Jernaś napisał:

[ciach]

> [en_EN]
> Even I couldn't understand the line above :P
> Okay, I know that this is a polish list, but geez, he's trying to read
> it (or someone gave Him a hint) - so you could answer him in a proper
> language. I don't think that someone would bother about a few english
> posts here. Of course for starting new threads there's pld-devil-en...
>
> [pl_PL]
> Nawet ja nie mogłem zrozumieć powyższej (hmm, już nei powyższej :P)
> inijki.

Hmm... może faktycznie zamotałem...

zrób
cat heimdal-sasl-external.patch
to zobaczysz o co mi chodziło, ale fakt, że powinienem dokładniej...

> Tak, wiem, że to jest polska lista, ale kurka, On stara się czytać ją
> (lub przynajmniej ktoś Go o tym powiadomił) - przynajmniej możecie
> odpowiadać po angielsku (Ci co znają ten język). Nie sądzę, że komuś by
> przeszkadzało te kilka angielskich postów tutaj. Oczywiście od
> zaczynania nowych wątków jest pld-devil-en...

Przepraszam :-( Mój błąd..., że zacząłem na *pl - tylko:
Nie jestem developerem PLD i nie znam wszystkich ;-)
Może na przyszłość: Jest jakiś sposób dowiedzieć się jakiej narodowości
jest dany koleś? Jakiś spis z podstawowymi danymi o developerach? Jest?
Gdzie? Przecież nie będę wysyłał dwóch listów na pld-devel-* no chyba,
że przenosimy wszystko na *en ;-) Pamiętam, że serek kiedyś dawno
optował za takim rozwiązaniem...

OK Napiszę do Aredridel wyjaśnienie :-)

--
Andrzej Zawadzki