[ac] poldek> search --provides jdk -> No package matches 'jdk'

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 16 Lis 2003, 01:42:07 CET

On Tue, Nov 11, 2003 at 07:42:32PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> pccts-antlr z pccts.spec - wbrew pozorom wersja w C jest bardziej
> przenośna...
> (jdk byłoby tylko na x86 i (w przypadku blackdowna) sparca, starsza
>  na ppc już tylko starsza wersja blackdowna, na alphę nic)
hm.. na http://h18002.www1.hp.com/alphaserver/linux/ cos jest na temat
javy pod linuksa w alpha. Ale co dokladnie i jak sie do tego dostac oraz
na jakiej licencji, nie wgryzalem sie - nie mam zreszta nigdzie dostepu
do alphy w linux

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.