SPECS: python.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 11 Lis 2003, 16:30:24 CET

On Tue, Nov 11, 2003 at 02:08:11PM +0100, matkor wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	matkor	03/11/11 14:08:08
>
> Modified files:
> 	python.spec
>
> Log message:
> - Release 3. BR:glibc-localedb-all. Fails on locale tests otherwise.
imho, zmiana do wycofania.

zastanawiałem się nad tym i doszedłem do wniosku, że locale w jakie jest
wyposażony system to konfiguracja tego systemu - możesz zainstalować
glibc-localedb-all lub wygenerować je za pomocą localedef...  poprzez
analogię: wiele pakietów poprawnie nie działa jak nie skonfigurujesz
poprawnie locale, a mimo to nie dajemy wymagania j.w.

test pythona wali się ponieważ, o ile dobrze pamiętam, procedura testująca
używa en_US. zamiast powyższego wymagania, należałoby raczej poprawić tak
ten test, żeby korzystała z ustawionego w systemie locale - mamy wtedy
pewność, że jest zainstalowane i test powinien przejść pozytywnie.

jak wycofasz zmianę, to dodam odpowiednie todo do spec-a, chyba że
ktoś chętny jest wprowadzić w/w poprawkę?

    wrobell <wrobell w ite.pl>