Mozilla

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 16 Lis 2003, 13:27:42 CET

On Sun, Nov 16, 2003 at 13:12:26 +0100, Witold Krecicki wrote:

> z ac na PPC nie dziala. Cicho wychodzi. Strace mowi ze segfault wali...
> nieladnie... z debiliana ta sama mozila dziala. 1.4 tez dziala. to co w Ac
> (1.5) nie dziala. mmazur popraw bo mamy niedzialajacy pakiet na ftp w glownym
> drzewku, albo przenies tam cos co dziala (z debiana np, albo 1.4)

Długo z tym walczyłem. Dzieje się tak:
- przy wyłączonych profilach
- nieprzebudowanych indeksach regxpcom
- starym ~/.mozilla
- złych wątkach
- złych wersjach gtk (nie masz przypadkiem gtk 2.3?)
- w pierona innych sytuacji

Generalnie Mozilla to gówniany kawałek kodu, przekompiluj z --with-debug
i wtedy dopiero się dowiesz, na czym się sypie.

Na pocieszenie powiem, że sam kompilowałem ją jakieś 50 razy, zanim
uzyskałem ostateczną wersję, której używam.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/