Mozilla

robert j. wozny speedy w ziew.org
Nie, 16 Lis 2003, 13:36:53 CET

Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:

> Długo z tym walczyłem. Dzieje się tak:
> - przy wyłączonych profilach

prosto z speca. wiec dziala ?

> - nieprzebudowanych indeksach regxpcom

czysta instalacja mozilli na czystej maszynie.

> - starym ~/.mozilla

Gotar, jak cos nie dizlaa to jest user: dupamazur ktory jest kasowany
i zakladany aby sprawdzic czy to nie problem starych ustawien.

> - złych wątkach

khm....

> - złych wersjach gtk (nie masz przypadkiem gtk 2.3?)

gtk+2-2.2.4-1

> - w pierona innych sytuacji

> Generalnie Mozilla to gówniany kawałek kodu, przekompiluj z --with-debug
> i wtedy dopiero się dowiesz, na czym się sypie.

na niczym --with-debug pieknie chodzi, ale woooooolno. i smieci.

> Na pocieszenie powiem, że sam kompilowałem ją jakieś 50 razy, zanim
> uzyskałem ostateczną wersję, której używam.

nie przejmuj sie. ja ja kompilowalem tez z 50 razy i wyszlo mi ze jest
to pld-specific-bigendian-gcc3.x-cokolwiek problem. w szczegolnosci
gcc3.x gdzie x>1. debianowe/inne kompulacje dzialaja.

a mas RM stwierd`?il ze mu dziala na jego athlonie czy chujumuju co
tam ma. i nie bedzie sie zajmowac niedzialajacym pakietem - bo to by
wstrz`ymalo prace a lepiej miec niedzialajacy pakiet ale miec
naglowki. (glooooooooopie podejscie)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,