Co robimy z Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 16 Lis 2003, 20:56:42 CET

Na ircu coraz więcej głosów słyszę, że Ac to się właściwie do niczego nie
nadaje. Więc dwa pytania dla każdego do przemyślenia:
- co według ciebie powinno zostać poprawione/zrobione w Ac (i to nie
'stabilizacja', tylko konkretnie jak takową przeprowadzić... ja też chcę chcę
stabilizacji, tyle że najwyraźniej dosyć kontrowersyjnymi metodami)
- czy chciałbyś przejąć zajmowanie się wydaniem Ac.

Oba pytania jak najbardziej serio. Mnie przy byciu RMem nic nie trzyma,
podjąłem się tego, bo przez wakacje miałem nadwyżki czasu, a nie chciałem,
żeby słowa jajcusia okazały się prorocze (mówił o tym, że przy pomocy
rewolucji uda mi się zabić projekt). Obecnie mnie sumienie gryzie, bo
zacząłem modernizowanie oskryptowania ftpów, ale nie mogę się zmusić do
dokończenia, qboosh pytał się o diffy z ftpów, a ja od paru dni zabieram się
do poprawienia skryptu je robiącego i się nie mogę zabrać (jakbym zrobił to
pewnie przez weekend by różnice zlikwidował), na dodatek właśnie mi się
kończy termin na projekt komercyjny i mnie wkurza, że od dwóch dni jestem na
końcówce, a i tak nie zdąrzyę.
(chory jestem, zły, mam temperaturę i mi się ciężko myśli)

A teraz pokonam własne ego i się spytam:
co kto myśli o cofnięciu jajka 2.4.21 w Ac do cieciwowego 2.4.20, bo baggins
najwyraźniej nie ma wystarczająco dużo czasu, żeby się zajmować tym na
bierząco?