Co robimy z Ac

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 16 Lis 2003, 21:48:45 CET

On Sun, 16 Nov 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Punkt 2. jest sprzeczny z pkt. 1.:
> Co w sytuacji, gdy z powodu np. bledu w danej wersji kompilatora nie ma
> mozliwosci przebudowania istotnego pakietu X na architekturze Y?
> (buduje sie jego starsza wersja, ktora zle dziala na architekturze Z i/lub
> aktualna wersja przy uzyciu strszago kompilatora - ktory sie sypie na arch.
> T...)

Jesli sie da, poprawiamy program by sie budowal wszedzie.
Jesli sie nie da, a wersja "odrobine" starsza jest OK, dajemy te starsza.
Jesli i to nie pomga - poprawka do gcc lub exclusive arch i powrot do
pkt. wyjscia.

> Wieszamy buildery na kolku i czekamy az ludzie od gcc [przy pomocy qboosha]
> blad poprawia, po czym zaczynamy wzystko od nowa ?
>
> IMO, lepiej zrezygnowac w takim przypadku z pkt. 2.

W bardzo uzasadnionych przypadkach. Zeby nie bylo tak, ze
sie robi niespojnosc tylko z poziomu "nie chcenia sie".

> [...]
>
> blues cos wspominal o ia64 ...
jak beda 2 maszyny na rzecz PLD to czemu nie... (builder+test).
jak na razie amd64 ma szybciej szanse trafic "pod strzechy" niz
Itanium. Juz widzialem oferty na plyta+cpu za < 2200zl netto, a to nowosc.
No i amd64 w odroznieniu od itanium umie obslugiwac kod x86.

> A w czym problem ?
> Miejsce na ftp czy brak pary w builderach ?
Tu to bardziej mysle o miejscu. Jakos mi sie amd64 czy ia64 bardziej
potrzebne wydaje niz i386 i i586, ktore to jednak powoli odchodza do lamusa.

> Moje doswiadczenia sa takie: oba sie sypia znacznie bardziej niz waniliowe
> 2.4.22 (ktore tez sie sypie, ale mniej) przy intensywnym uzywaniu NFS (z
> serwera na 2.2) i malej ilosc RAM (64MB)...

A jak z 2.6 ? I 2.4.20-9 czy 2.4.20-10 testowales?

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-