Co robimy z Ac

Nie, 16 Lis 2003, 23:22:17 CET

Marcin Bohosiewicz wrote:

> jak beda 2 maszyny na rzecz PLD to czemu nie... (builder+test).

Niech sie blues wypowie. Ale wspominal o 1.

> jak na razie amd64 ma szybciej szanse trafic "pod strzechy" niz
> Itanium. Juz widzialem oferty na plyta+cpu za < 2200zl netto, a to nowosc.
> No i amd64 w odroznieniu od itanium umie obslugiwac kod x86.

Z tego co blues mowil ia64 tez potrafi. Ale ja tu nie jestem kompetentny.

> Tu to bardziej mysle o miejscu. Jakos mi sie amd64 czy ia64 bardziej
> potrzebne wydaje niz i386 i i586, ktore to jednak powoli odchodza do lamusa.

Moze znalezc dla nich inny sajt na wolniejszym laczu ?
586 sam uzywam. Dosc intensywnie.

> A jak z 2.6 ? I 2.4.20-9 czy 2.4.20-10 testowales?

2.6 nie probowalem. Mam tam RA.
Musze sprawdzic po dacie. To byl koniec wrzesnia. Nastepna probe moge zrobic
dopiero w lutym.

  phone (48)(58) 347 14 61