Co robimy z Ac

Pon, 17 Lis 2003, 00:13:38 CET

Tomasz Pala wrote:

> Ja się tego na swoim 586 bałbym instalować, ale skoro uważasz...

A ja zainstalowalem i studenci uzywaja. Poza galeonem, z ktorym sa jaja na
/home w NFS. KDE chodzi calkiem niezle na 64-96MB RAM.

> 486? Tak bezpośrednio na płycie czy były jakieś karty pamięciowe na
> ISA/PCI?

486. Widzialem plyty, ktore wg. dokumentacji na tyle pozwalaly.
Ale wiecej niz 96 do nich rzeczywiscie nie wsadzalem.
ZTCP wspieraly SIMMy FPM <= 64 MB.

  phone (48)(58) 347 14 61