Co robimy z Ac

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 17 Lis 2003, 10:26:33 CET

On Sun, Nov 16, 2003 at 11:48:45PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> OpenOffice to jest skrajnosc i w tym przypadku sie nie bede spieral.
> Ale KDE, mozilla, galeon - czemu ich nie przebudowac ?

a jak KDE to i GNOME.... albo wszystko albo nic..... nie ma co sie
rozdrabniac... chyba ze komus bedzie sie chcialo supportowac te skrawki
architektur pozniej bo ktos zauwazy ze jednak jest na i586 (przykladowo)
i bedzie sie domagal reszty pakietow wrr...

a propos i586 to amdk6 bardzo popularne poniekat jest i586 wlasnie.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl