Co robimy z Ac

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 17 Lis 2003, 08:06:49 CET

On Sun, 16 Nov 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Niech sie blues wypowie. Ale wspominal o 1.
Chodzi o mozliwosc rebootowania i testowania kernela...

> Z tego co blues mowil ia64 tez potrafi. Ale ja tu nie jestem kompetentny.
Wlasnie jak to jest? AMD bardzo fakt zgodnosci "w dol" w amd64 podkresla.
Intel niby ma ia64 a wypuszcza coraz to nowe 32 bitowe P4...
Dla AMD Athlon64/Opteron sa nastepcami Athlona XP.

Z tego wynika fajna rzecz - gdybysmy mieli amd64 na szybkim laczu
moznaby miec 5 builderow na jednej maszynie.

> Moze znalezc dla nich inny sajt na wolniejszym laczu ?
> 586 sam uzywam. Dosc intensywnie.

Propozycje mam dwie: albo robimy cos takiego z i386 i i586,
albo... po wydaniu Ra 1.1, obrazy ISO z 1.0, te z pld.org.pl jeszcze,
przerzucamy na ftp-old.pld-linux.org. Pakiety bym zostawil jak sa.

> 2.6 nie probowalem. Mam tam RA.
> Musze sprawdzic po dacie. To byl koniec wrzesnia. Nastepna probe moge zrobic
> dopiero w lutym.

OK. To trza poczekac.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-