AC - GNOME

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Śro, 19 Lis 2003, 11:07:46 CET

W liście z śro, 19-11-2003, godz. 06:28, Marcin Krzyzanowski pisze:
> po czesci napewno tak, skads musi te ikonki wziac.
> Jesli cos ci poznikalo z menu to znaczy ze masz cos zle, albo tgo nie
> masz, albo nie masz pliku desktop, albo nie wiem...
Usuniecie konfigow GNOME pomoglo... :/
Czyzby pozmienialy sie sciezki?

> Co masz na mysli piszac "opcji apletow w panelach" menu apletu czy menu
> z apletami ?? :)
PPM na panelu -> Dodaj do panelu (tutaj brakowalo kilku) -> operacje (i
tu tez). Mialem na panelu przyciski od zamkniecia i zablokowania
srodowiska i one tez nie mialy ikonek.

> i cos mowi debug ?
Ktory? Odpalam z GDMa. Logi systemowe milcza.

Pozdrawiam
Beorn