AC - GNOME

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 19 Lis 2003, 11:16:56 CET

On Wed, Nov 19, 2003 at 11:07:46AM +0100, Daniel Mroz wrote:
> Usuniecie konfigow GNOME pomoglo... :/
> Czyzby pozmienialy sie sciezki?

> PPM na panelu -> Dodaj do panelu (tutaj brakowalo kilku) -> operacje (i
> tu tez). Mialem na panelu przyciski od zamkniecia i zablokowania
> srodowiska i one tez nie mialy ikonek.

ale rozumiem ze juz jest wszystko ok ?

> Ktory? Odpalam z GDMa. Logi systemowe milcza.

jesli wszystko ok to nie ma co sprawdzac juz, ja zakladam ze to bedzie
swieza isntalacja Ac i nie bedzie zadnych zaszlosci lokalnej
konfiguracji pamietajacej jeszcze gnome1.4 pewnie :)

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl