RM: Co będzie w AC?

Czw, 20 Lis 2003, 02:17:36 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Tak. Plan wygląda następująco:
> - teraz budujemy pakiety, bo jeszcze z dwa tysiące nam brakuje

Tysiac perli to sa trzy dni. Jak juz beda gotowe zaleznosci.

[...]
> Inna sprawa, że mam zamiar ostro zacząć korzystać z testa (tzn. dopuszczać
> możliwość, że spora ilość pakietów nigdy testa nie opuści, tylko zostanie
> zastąpiona przez nowsze wersje), wychodząc z założenia, że jak coś się nazywa
> test to lepiej wiedzieć, co się robi.

Duzy test ma jedna wade: latwo stracic kontrole nad tym co jest w srodku.

> Znajdą się wszystkie te, które zostaną puszczone na buildery, a nie znajdą się

To chyba troche za duzo. Te niedzialajace tez ?

> te, które nie zostaną.

> Prawdę mówiąc nie planuję. Mrożenie w sensie Ra jest rozwiązaniem ostatecznym

Ja bym proponowal jednak to zrobic. W chwili uruchomienia builderow PLD 3.0.
Zeby nie bylo takich przestojow jak z AC...

  phone (48)(58) 347 14 61