RM: Co będzie w AC?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 20 Lis 2003, 17:08:13 CET

On Thursday 20 of November 2003 02:17, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Tysiac perli to sa trzy dni. Jak juz beda gotowe zaleznosci.

O właśnie. perle :)

> Duzy test ma jedna wade: latwo stracic kontrole nad tym co jest w srodku.

Uhm. Zobaczymy jak to wyjdzie. Może by tak jakąś automatykę...

> To chyba troche za duzo. Te niedzialajace tez ?

Doprecyzujmy: te które pójdą na buildery i zostaną przerzucone do głównego
drzewka :)

> Ja bym proponowal jednak to zrobic. W chwili uruchomienia builderow PLD
> 3.0. Zeby nie bylo takich przestojow jak z AC...

Ano. Dlatego też, póki nie będzie gotowych planów na pld3.0, nie ma większego
sensu mrozić 2.0. Bo znowu skończy się rozwojem jakiegoś GC i nadczynnością
nesta.