RM: Co będzie w AC?

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Czw, 20 Lis 2003, 08:26:18 CET

W liście z śro, 19-11-2003, godz. 23:54, Mariusz Mazur pisze:

> - teraz budujemy pakiety, bo jeszcze z dwa tysiące nam brakuje

czyli drugi "stabilny" NEST.

> - później robimy małą stopklatkę i zaczynamy używać katalogu test, żeby sobie
> pakieciki mogły trochę poleżeć, zanim je walniemy do głównego drzewka

zaraz? czy to nie powinno byc od poczatku ? kilka osob Ci zglasza
problemy, iz na glownym drzewku sa _niedzialajace_ pakiety ktore raczej
nie powinny wychodzic z test

> I jeszcze jedno - nie uważam upgrejdów binutilsów/glibca/gcc (oczywiście w
> ramach wersji oznaczanych przez autorów jako stabilne), jako mających wpływ
> na stabilność dystrybucji w sensie działającego systemu (tzn. że upgrejd

czyli zapominamy o upgrade binutilsow do nowszej wersji z poprawkami na
PPC'a? zapominamy o upgrade gcc do 3.3.3 - poprawiajace ICE na
ppc/alpha...

> Znajdą się wszystkie te, które zostaną puszczone na buildery, a nie znajdą się
> te, które nie zostaną.

w tym pakiety niedzialajace "bo jak ktos zauwazy to poprawi?"

> Jak deweloperzy będą mogli zacząć rozwój wersji 3.0, tzn. wtedy, gdy będzie
> powód tworzenia takowej wersji (prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie co to by
> mogło być... chyba musieliby wydać jakiegoś kompletnie niekompatybilnego
> glibca, albo gcc, w co wątpię). Już raz zostało zrobione mrożenie, bez
> dalszych planów rozwoju i doprowadziło to do patologii w postaci DC, albo
> przechodzenia userów na nesta. Nie mam zamiaru do tego dopuścić, bo brak
> pakietów jest bardzo prostym sposobem na zamordowanie projektu... i tak bez
> kloczka jesteśmy osłabieni.

Czyli robimy drugiego "stabilnego" nesta i czekamy na cud w postaci
niekompatybilnego glibca lub gcc... Lepiej okresl ramy w ktorych konczy
sie AC, bo stwierdzenie "nie wiem kiedy" jest zle.

okresl na przyklad glowne zasoby jakie maja sie znalesc, KDE 3.2, gnome
2.4, kernel 2.4.20 ? 2.4.21 ? jaki rpm. i tak dalej. i sie tego trzymaj.
nie puszczaj snapow gnome 2.6, czy kde3.2... moze sie zdziwisz ale w
takim RedHacie 9 masz jeszcze gnome 2.2, mozille 1.2 - bez upgradow do
super nowych rzeczy. Jezeli chcesz aby to _kiedys_ wyszlo, musisz jako
RM podac zalozenia do glownych czesci systemu (a nie bawic sie w
robienie stabilnego nesta)

> prosiłbym o powiedzenie. Hgw, może ten projekt ma rzeczywiście jakieś fatum i
> każdy RM powoli zamyka się w swoim małym świecie. Jeśli mnie spytacie, to

tak. rewolucja pozera swoje dzieci ;P

> p.p.p.s. Kufa... wyszedł mi longletter :/

juz mielismy jednego co tworzyl tak dlugie listy... nawrot depresji
developira ?

-- r.