RM: Co będzie w AC?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 20 Lis 2003, 22:31:34 CET

On Thursday 20 of November 2003 22:13, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Powiem tak: Ra bede zainteresowany do czasu uzyskania mozliwosci w miare
> automatycznego upgrejdu do wydanego w miare stabilnego PLD #N.

No to pytanie za 100 punktów - czy ktokolwiek zrobił cokolwiek w kierunku
zautomatyzowania przejścia ra->ac? Albo zamierza?

> Jezeli automatyka upgrejdu zostanie zarzucona lub PLD stanie sie "wiecznym
> nestem" bez widokow na jakas wzglednie ustabilizowana wersje, to zaczne sie
> zastanawiac, czy wsiadlem do wlasciwego pociagu.

Nest jest do eksperymentów. Do Ac mam zamiar dawać programy, które ich autorzy
uznali za stabilne.

> Nie zamierzam przejmowac funkcji kloczka.

Niestety nikt nie zamierza :/

> Mysle, ze najpierw nalezaloby sobie postawic pytanie, czy jest dostateczna
> wola, by wydac jakas w miare stabilna "mrozonke" w ogole. Jesli okaze sie,
> ze jest kadra na jedna, mozna myslec o drugiej.

Tyle, że musi być i kadra na mrożonkę i na normalne coś do używania przez
deweloperów. W przeciwnym razie znowu będzie iluśmiesięczne srudup, bo
zamrozić, zamrozili, ale ktoś zapomniał zrobić jeszcze wersję rozwojową.

> Z drugiej strony dodam, ze widzialem role RM raczej jako osoby, ktora widzi
> co trzeba zrobic i jesli nie robi tego sama (wiem, ze nie jestes drugim
> kloczkiem), to przynajmniej probuje znalezc kogos kto to zrobi.
> Np. nie wszyscy czytaja BTS...

Ja nie czytam :)

> Moze jakies publikowane krotko- i dlugoterminowe TODO by sie jednak
> przydaly ?

Ale co miałoby do nich wchodzić? Ktoś ma jakieś propozycje poza nieśmiertelnym
"łatwe przejście z Ra"?

> Jak zaznaczylem wczesniej: jesli polityka RM nie bedzie mi odpowiadac, a
> bedzie odpowiadac innym, zawsze moge na najblizszej stacji zmienic pociag.
> W zasadzie kazdy moze.

Tia. Kloczek czeka :)