RM: Co będzie w AC?

Czw, 20 Lis 2003, 22:45:25 CET

Mariusz Mazur wrote:

> No to pytanie za 100 punktów - czy ktokolwiek zrobił cokolwiek w kierunku
> zautomatyzowania przejścia ra->ac? Albo zamierza?

Ja moge sie wlaczyc w taki projekt. Sam go nie pociagne.
Tyle, ze trzeba go albo bardzo mocno konsoerwowac, albo wiedziec, co bedzie
w Ac...

> Nest jest do eksperymentów. Do Ac mam zamiar dawać programy, które ich autorzy
> uznali za stabilne.

Chodzi o tom czy masz zamiar _w ogole_ wydac 2.0 i rozpoczac prace nad czyms
innym (2.1, 3.0), czy prowadzic w stanie wiecznego rozwoju. Patrz wyzej.
Ten ostatni negatywnie wplywa na mozliwosci automatyzacji upgrejdu.

> Niestety nikt nie zamierza :/

Nie zamierzam nawet przejmowac w zakresie w jakim ty przejales. Nie bawi
mnie to.

> Tyle, że musi być i kadra na mrożonkę i na normalne coś do używania przez
> deweloperów. W przeciwnym razie znowu będzie iluśmiesięczne srudup, bo
> zamrozić, zamrozili, ale ktoś zapomniał zrobić jeszcze wersję rozwojową.

RM jest m.in. od tego, zeby towarzystwo aktywizowac...

> Ja nie czytam :)

To co robisz? Skad wiesz, co trzeba zrobic?

> Ale co miałoby do nich wchodzić? Ktoś ma jakieś propozycje poza nieśmiertelnym
> "łatwe przejście z Ra"?

Chociazby info o niebudowaniu sie pakietow na jakichs architekturach i co
jest z tego powodu wstrzymane. Samo sie nie poprawi.
Albo wspieramy jakies architektury albo nie.

Debian i Fedora tez.

  phone (48)(58) 347 14 61