RM: Co będzie w AC?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 20 Lis 2003, 23:02:07 CET

On Thursday 20 of November 2003 22:45, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Ja moge sie wlaczyc w taki projekt. Sam go nie pociagne.
> Tyle, ze trzeba go albo bardzo mocno konsoerwowac, albo wiedziec, co bedzie
> w Ac...

Jak rozumiem taki projekt miałby na celu maksymalne zautomatyzowanie upgrejdu
serwerów. Jeśli tak, to nie jest problemem, żeby w przypadku pojawienia się
niekompatybilnego w dół serwera, poczekać trochę z nim, aż taki projekt
nadgoni.

> Chodzi o tom czy masz zamiar _w ogole_ wydac 2.0 i rozpoczac prace nad
> czyms innym (2.1, 3.0), czy prowadzic w stanie wiecznego rozwoju. Patrz
> wyzej. Ten ostatni negatywnie wplywa na mozliwosci automatyzacji upgrejdu.

Bleee. Już sam nie wiem. Muszę to jeszcze raz przemyśleć.

> Nie zamierzam nawet przejmowac w zakresie w jakim ty przejales. Nie bawi
> mnie to.

Mnie też :/

> RM jest m.in. od tego, zeby towarzystwo aktywizowac...

W przeciwieństwie do kloczka nie mam Wielkiej Wizji świata i nie jestem w
stanie kogokolwiek do czegokolwiek aktywizować. Mogę co najwyżej trzymać łapę
na ftpie i starać się zachować stabilność.
No, zostaje jeszcze projekt automatycznego przejścia ra->ac, tudzież
automatycznego testowania pakietów, ale....

> To co robisz? Skad wiesz, co trzeba zrobic?

Póki co nie zajmuję się zawartością Ac (jak ktoś już zauważył nie nadaje się
ono do jakiegokolwiek stabilizowania póki co) jakotakiego, a bardziej
liczbami pakietów i działaniem builderów. W momencie w którym zacznę używać
katalogu test, będę też zwracał uwagę na bugreporty, ale to jeszcze nie w tym
tygodniu, a jak przyjdzie czas, to będę trąbił.

> Chociazby info o niebudowaniu sie pakietow na jakichs architekturach i co
> jest z tego powodu wstrzymane. Samo sie nie poprawi.
> Albo wspieramy jakies architektury albo nie.

A. Skrypt do diffów z ftpa. Zrobię w następnym tygodniu, bo teraz nie mam
czasu :/