[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Sob, 22 Lis 2003, 13:28:56 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> to nie soft psuje, tylko LG ma popsute firmware.

Znaczy tak samo nie dziala przed uzyciem softu, jak po ?

IMHO, nie powinnismy rozpowszechniac nawet czegos, co psuje sprzet nawet
niezgodny ze specyfikacja. Od tego sa workaroundy i czarne listy.
Poki czegos takiego nie bedzie, funkcja powinna byc domyslnie wylaczona i
ostrzezenie wielkimi literami dla tego co wlacza.

Chyba, ze sugerujesz dolaczanie poprawionego firmware...

Poza tym po co jest uzywany support dla packet _writing_ na urzadzeniu r/o ?

  phone (48)(58) 347 14 61