[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 22 Lis 2003, 14:01:43 CET

On Sat, 22 Nov 2003 13:28:56 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Znaczy tak samo nie dziala przed uzyciem softu, jak po ?

Działa przed. po już nie ;)

> IMHO, nie powinnismy rozpowszechniac nawet czegos, co psuje sprzet
> nawet
> niezgodny ze specyfikacja. Od tego sa workaroundy i czarne listy.
> Poki czegos takiego nie bedzie, funkcja powinna byc domyslnie
> wylaczona i
> ostrzezenie wielkimi literami dla tego co wlacza.

ostrzeżenie o tym, że posiadacz LG ma niepełnowartościowy produkt?

> Chyba, ze sugerujesz dolaczanie poprawionego firmware...

nic nie sugeruję ;) nie mnie sugerować.

> Poza tym po co jest uzywany support dla packet _writing_ na urzadzeniu
> r/o ?

nie jest używany. cdrom źle interpretuje polecenie atapi, co
prowadzi do skasowania firmware.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]