[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 22 Lis 2003, 15:16:33 CET

On Sat, 22 Nov 2003 15:04:06 +0100
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

> A próbowałeś reanimować taki martwy napęd czy tylko teoretyzujesz?

wkleiłem link do listy podatnych/niepodatnych napędów cdrom LG.
doszukujesz się w tym jakiejś teorii ? ;)

reanimowałem napęd innej firmy, po wadliwym flashowaniu - dodatkowo
pomaga zablokowanie w biosie kontrolera na którym znajduje się cdrom.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]