[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Sob, 22 Lis 2003, 15:26:05 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Działa przed. po już nie ;)

Sledze temat i wiem o co chodzi ;)

> ostrzeżenie o tym, że posiadacz LG ma niepełnowartościowy produkt?

Tak, i propozycje nieinstalowania czesci, ktora moze z nim nie wspoldzialac.
;)

Albo po prostu oglosic wszem i wobec ze PLD nie jest zgodne z produktami
LG...

> nic nie sugeruję ;) nie mnie sugerować.

> nie jest używany. cdrom źle interpretuje polecenie atapi, co
> prowadzi do skasowania firmware.

Ale dlaczego to polecenie jest w ogole wydawane, skoro naped jest R/O a nie
R/W.
Moze autor latki po prostu poszedl na latwizne ... ?

[ i moze wlasnie dlatego, ze polecenie jest dla napedow R/O bezprzedmiotowe
  w LG zdecydowano sie na wlasnie takie zlamanie specyfikacji. Oczywiscie
  to ich nie usprawiedliwia... ]

  phone (48)(58) 347 14 61