Informacje o pakietach do AC

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 22 Lis 2003, 20:47:28 CET

Dnia Fri, 21 Nov 2003 17:31:51 +0100 użyszkodnik Mariusz Mazur
<mmazur w kernel.pl> napisał:

> Jaki jest sens istnienia tej listy, skoro tam jest napisane, że "w tej
> wersji, lub nowszej"? Przecież logiczne, że nie będę downgrejdował
> pakietów, także zawsze będzie ta wersja, albo nowsza...

HMM, ZTCW jest ona po to jakby ktoś jednak chciał KDE 3.1.x lub
twierdził że pakiet w wersji x.y.z nie nadaje się bo jest rozwalony/nie
chce się go nikomu porpawiać/itp. itd. i powinien być w wersji x.t.r
Lecz jak już pisałem tylko tak mi się wydaje...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś