galeon.desktop

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2003, 00:01:56 CET

On Sat, Nov 22, 2003 at 21:16:13 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Chodziło mi tutaj raczej o support dla tych dualizmów ze strony
> applications.menu

No właśnie - jeśli w tym się wytnie, to szybciej namierzy się
niepoprawione desktopy.

> Nie wykluczone, ze cos przeoczyłem - mogłbys zadac je jeszcze raz?

Pytałem, kiedy można spodziewać się zaktualizowanego applnk oraz gdzie
jest ten pakiet rozwijany (CVS, SVN, Twój dysk...) - tj. źródło
aktualnej wersji.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/