galeon.desktop

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 23 Lis 2003, 00:23:56 CET

On Sunday 23 of November 2003 00:01, Tomasz Pala wrote:

> No właśnie - jeśli w tym się wytnie, to szybciej namierzy się
> niepoprawione desktopy.

Może i to dobra droga...

> Pytałem, kiedy można spodziewać się zaktualizowanego applnk oraz gdzie
> jest ten pakiet rozwijany (CVS, SVN, Twój dysk...) - tj. źródło
> aktualnej wersji.

Modół applnk w cvs - ostatnią wersje zrobułem 04.11 - tuz przed nasza dyskusja
o tym galeon.desktop. Póżniej naniosłem trochę poprawek zwiazanych z nowa
wersją specyfikacji do applictaions.menu. Jezeli uwazasz, ze powinna wyjść w
zwiazku z tym nowa wersja to fill free - jak nie zadziałasz w tym kuierunku
to ja jakos w najblizszych dniach to zrobię - do tej pory wychodziłem z
załozenia, ze jak komus zależy, to sobie dociagnie z cvs właśnie ten plik, bo
w efekcie do zmian w nim wszystko się sprowadza.

--
Adam Gorzkiewicz