*.desktop (i programowanie 2.6) (było: galeon.desktop)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2003, 14:43:50 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 00:23:56 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Modół applnk w cvs - ostatnią wersje zrobułem 04.11 - tuz przed nasza dyskusja
> o tym galeon.desktop. Póżniej naniosłem trochę poprawek zwiazanych z nowa
> wersją specyfikacji do applictaions.menu.

O właśnie, wszystko czego chciałem:-) Tylko nad jednym jeszcze myślę -
specyfikacja rozdziela IRC-a od Instant Messaging itp., u nas jest
Communication. Gdyby dorwać ikonki to i takie rzeczy możnaby
porozdzielać.

> Jezeli uwazasz, ze powinna wyjść w
> zwiazku z tym nowa wersja to fill free - jak nie zadziałasz w tym kuierunku
> to ja jakos w najblizszych dniach to zrobię - do tej pory wychodziłem z

Byłoby fajnie, bo ja z czasem trochę słabo stoję. Zaczynam szukać
materiałów do pracy dyplomowej, najprawdopodobniej będzie to 2.6, może
jakieś IPseci i takie tam (o, może tutaj ktoś mi powie, od czego
zaczynać programowanie do 2.6? są jakieś materiały wprowadzające?).

> załozenia, ze jak komus zależy, to sobie dociagnie z cvs właśnie ten plik, bo
> w efekcie do zmian w nim wszystko się sprowadza.

Trzeba o nim wiedzieć;)

Przy okazji wznawiania pracy nad vfmg czytam nowe wersje specyfikacji.
desktop-entry określa, że obowiązkowe są pola: Type, Encoding i Name:

~/rpm/SOURCES-all: for i in *.desktop; do grep -q ^Encoding= $i || echo $i; done | wc -l
    438

Z kolei Terminal jest typem boolean, a tutaj mamy:

     o Values of type boolean must either be the string 'true' or 'false'.

u nas jednak stosuje się Terminal=[01]:

~/rpm/SOURCES-all: egrep "^Terminal=[01]" *.desktop | wc -l
    415

Do tego dochodzą pliki desktop, które przychodzą ze źródłami.
Pierwsze zaraz poprawię, a co z drugim? Czy cytowany zapis jest 'mocno'
wiążący?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/