*.desktop (i programowanie 2.6) ( by³o: galeon.desktop)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 23 Lis 2003, 16:54:56 CET

On Sunday 23 of November 2003 14:43, Tomasz Pala wrote:
(...)
> specyfikacja rozdziela IRC-a od Instant Messaging itp., u nas jest
> Communication. Gdyby dorwaæ ikonki to i takie rzeczy mo¿naby
> porozdzielaæ.

Wiele rzeczy by mozna... tylko, ze:

1) dopóki w applnk istnieje jeszcze stare drzewko (raczej ju¿ nied³ugo -
kwestia wejscia kde-4.2 na head oraz przerobienia plików sh poszczególnych
wemów, ¿eby zamiast wmconfig wo³aæ vfmg) to imo drzewko z applications.menu
powinno pokrywaæ sie z tradycyjnym.

2) w to musia³oby sie w³±czyc wiecej osób, które pomysla³yby nad tym, jak to
ma docelowo wygladaæ. W ogóle jestem zdania, ze docelowo applications.menu
powinno byc %config(noreplace).

--
Adam Gorzkiewicz

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl