*.desktop (i programowanie 2.6) (było: galeon.desktop)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 24 Lis 2003, 09:23:13 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 16:54:56 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> wemów, żeby zamiast wmconfig wołać vfmg) to imo drzewko z applications.menu
> powinno pokrywać sie z tradycyjnym.

A propos - gdzie mogę dostać wszystkie pliki *.desktop, jakie są w PLD,
a przychodzą ze źródłami (resztę sobie z SOURCES wezmę)? Ma ktoś
postawiony pełny system? Bo raz - potestowałbym vfmg, dwa - pozwala on
wykrywać błędy w tych plikach (złe kodowanie, braki jakichś pól etc).

> 2) w to musiałoby sie włączyc wiecej osób, które pomyslałyby nad tym, jak to

Zdecydowanie więcej osób. Już samo choćby przeniesienie:

~/rpm/SPECS-all: for i in *.spec; do grep -q applnkdir $i && echo $i; done | wc -l
   1749

tego do desktopdir. Bo to jest niby pierdoła, a jak Ac wyjdzie z
niespójnym systemem menu, to będzie obciach. O ile KDE czy GNOME sobie
poradzi, tak żaden inny WM nie. Myślałem nad zaimplementowaniem applnk w
vfmg, ale szkoda mi czasu na coś, co jest obsoleted.

> ma docelowo wygladać. W ogóle jestem zdania, ze docelowo applications.menu
> powinno byc %config(noreplace).

A nie jest? To właśnie po to powstało, żeby admin mógł ustawić odgórnie
szkielet menu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/