*.desktop (i programowanie 2.6) ( było: galeon.desktop)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 24 Lis 2003, 09:57:43 CET

On Monday 24 of November 2003 09:23, Tomasz Pala wrote:

> A propos - gdzie mogę dostać wszystkie pliki *.desktop, jakie są w PLD,
> a przychodzą ze źródłami (resztę sobie z SOURCES wezmę)? Ma ktoś
> postawiony pełny system? Bo raz - potestowałbym vfmg, dwa - pozwala on

Nie wiem, czy ktos coś takiego w ogóle ma.
Ja mam:

(adgor w horand ~)$ ls /usr/share/applications/*.desktop|wc -l
     60
(adgor w horand ~)$ ls /usr/share/applications/kde/*.desktop|wc -l
    226
(adgor w horand ~)$ find /usr/share/applnk -name *.desktop|grep -v '\.hidden'|wc
-l
     19
(adgor w horand ~)$
(...)

> A nie jest? To właśnie po to powstało, żeby admin mógł ustawić odgórnie
> szkielet menu.

Kiedys była dyskusja nt. temat i ztcp - zdania były podzielone.

--
Adam Gorzkiewicz