Poldek (albo rpm) inwigiluje mi userow? ;)

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Wto, 25 Lis 2003, 10:20:37 CET

W liście z pon, 24-11-2003, godz. 22:35, Andrzej Krzysztofowicz pisze:
> Chyba trzeba go bedzie tego oduczyc.
> Moga istniec zamontowane katalogi, do ktorych root nie ma dostepu.
> Inna sprawa, czy pojawia sie wtedy w /proc/mounts ...
Jestem za, tym bardziej ze w przypadku niedostepnosci komputerow
udostepniajacych podmontowane zasoby, przy instalacji traci sie ok.
jednej minuty na kazde niedostepne zrodlo (timeout).

Pozdrawiam
Beorn