Poldek (albo rpm) inwigiluje mi userow? ;)

Wto, 25 Lis 2003, 10:24:48 CET

Daniel Mroz wrote:

> Jestem za, tym bardziej ze w przypadku niedostepnosci komputerow
> udostepniajacych podmontowane zasoby, przy instalacji traci sie ok.
> jednej minuty na kazde niedostepne zrodlo (timeout).

A moze po prostu powinien sprawdzac, (grepujac liste plikow?) czy w
poszczegolnych katalogach ma cos do umieszczenia / skasowania?

Trzeba by sprawdzic czy i jak bardzo wydluzyloby to proces instalacji...

  phone (48)(58) 347 14 61