SPECS: kdelibs.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 12:14:19 CET

On Tuesday 25 of November 2003 11:09, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> kabc nie da sie tak mocno odseparowac albo wiecej pakietow musi
> miec reczne R: kdelibs-kabc...

Szukałem trochę i na razie oprócz kdepim-kaddressbook nie widzę żadnych
innych. W Ra ewentualnie (dla swietego spokoju) mozeby to zmergować
spowrotem?

Tak w ogole to po wyjsciu i doszlifowaniu kde-3.2 planuję rozpoczęcie
esperymentów z dalszym rozdrabnianiem kdelibs, ponieważ w niektórych
przypadkach wymaganie tego wszystkiego dla aplikacji kde jest nadmiarowe.

BTW. Mam gorącą prośbę o nie ruszanie jak by co kdelibs, kdebase i kdepim z -r
DEVEL przez najblizsze 48h ;P
Dziekuję.

--
Adam Gorzkiewicz