SPECS: kdelibs.spec (HEAD)

Wto, 25 Lis 2003, 13:05:21 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Tuesday 25 of November 2003 11:09, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> (...)
>
> Szuka=B3em troch=EA i na razie opr=F3cz kdepim-kaddressbook nie widz=EA =BF=
> adnych=20

$ rpm -q --whatrequires libkabc.so.1
quanta-3.1.1-1
kdenetwork-knode-3.1.4-0.2
kdenetwork-kmail-3.1.4-0.2

Zaden z nich nie bedzie nigdy probowac uzyc pluginu:
   kabcformat_binary.so
i za jeg posrednictwem
   kabc_ldap.so
   kabc_dir.so
?
Sprawdziles ?

Bo ja sie chyba przez te obiekty nie przegryze...

Lacznie z i18n ?

  phone (48)(58) 347 14 61