SPECS: kdelibs.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 13:15:58 CET

On Tuesday 25 of November 2003 13:05, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> $ rpm -q --whatrequires libkabc.so.1
> quanta-3.1.1-1
> kdenetwork-knode-3.1.4-0.2
> kdenetwork-kmail-3.1.4-0.2
>
> Zaden z nich nie bedzie nigdy probowac uzyc pluginu:
>    kabcformat_binary.so
> i za jeg posrednictwem
>    kabc_ldap.so
>    kabc_dir.so
> ?
> Sprawdziles ?

Inaczej - sprawdzałem kmail/knode - tylko, że ... było to ponad miesiąc temu.
Teraz widze, że z libkabc mam polinkowane o wiele więcej rzeczy niż Ty. ;(
Tak więc (nie czas juz na eksperymenty) zmerguję to jutro jak będę robił
nowego snapa.

(...)
> Lacznie z i18n ?

Chodzi generalnie o te spece - mam je rozgrzebane - jednak, jeśli juz cos masz
w tych specach zrobione to kommituj - przezyję ;)

--
Adam Gorzkiewicz