Xserver i autoreqdep

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 15:09:47 CET

On Tuesday 25 of November 2003 14:58, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> To by musiało być używane rpath albo zmieniane LD_{LIBRARY,RUN}_PATH;
> jeżeli obie ścieżki będą w ld.so.conf, to nic dobrego z tego nie
> wyjdzie...

Jedyny problem z niewłasciwym linkowaniem był z xcompmgr - po załataniu jest
ok.

Mam u siecie:

(adgor w horand ~)$ cat /etc/ld.so.conf
/usr/X11R6/lib
/usr/xserver/lib
(adgor w horand ~)$

i wszystko ładnie sie linkuje z tym, co trzeba

> To już lepiej /opt.

Ok - przy okazji nastepnej wersji pójdzie to do /opt (Marcin?).

> Tylko dlaczego wszystko zostało uraczone nazwą "Xserver", włącznie
> z bibliotekami klienckimi?

Niw wiem - żeby spece były koło siebie w ~/rpm/SPECS ? (Xserver to umowna
nazwa dla projektu).

--
Adam Gorzkiewicz