Xserver i autoreqdep

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 25 Lis 2003, 15:20:28 CET

On Tue, Nov 25, 2003 at 03:09:47PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Tuesday 25 of November 2003 14:58, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Ok - przy okazji nastepnej wersji pójdzie to do /opt (Marcin?).
Pozwolę sobie nie pytany. :-)

Pytanie brzmi. Czy teraz nie powinno być tak, że /usr/X11R6 jest linkiem
do wybranej przez administratora implementacji standardu X11 w wersji 6?

Xserver możemy przerzucić to do /opt, ale co jeśli X-y z XFree86 zdechną
ze względu na swoją obecną politykę prowadzenia projektu i wszyscy
zaczną używać implementacji Xserver? Fakt może być odwrotnie...

Biblioteki w wersji 6 powinny być API kompatybilne. O ile mi wiadomo, to
komercyjne wersje są też ABI kompatybilne (ale nie mam tu
doświadczenia), więc i te z Xserver powinny dać radę (wtedy nie ma sensu
trzymania, np.: dwóch xrenderów)

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>