pld-builder: file-sender.sh (HEAD) load-balancer.sh (HEAD) request-fetcher.sh (HEAD) request-handler.sh (HEAD) rpm-builder.s

Wto, 25 Lis 2003, 16:52:03 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Znaczy mam się przejmować niewiadomokim, bo nie doinstalował locale, a
> najwyraźniej są one wymagane do poprawnego działania?

Znaczy sie masz to przynajmniej udokumentowac, jesli rzeczywiscie niezbedne.

BTW: do czego to iso-1 jest potrzebne ?
     jesli teksty sa po angielsku, to nie rozumiem.
     jesli sa po polsku, to chyba powinno byc iso-2 ?

  phone (48)(58) 347 14 61