pld-builder: file-sender.sh (HEAD) load-balancer.sh (HEAD) request-fetcher.sh (HEAD) request-handler.sh (HEAD) rpm-builder.s

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 25 Lis 2003, 16:59:11 CET

On Tuesday 25 of November 2003 16:52, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Znaczy sie masz to przynajmniej udokumentowac, jesli rzeczywiscie
> niezbedne.
>
> BTW: do czego to iso-1 jest potrzebne ?
>      jesli teksty sa po angielsku, to nie rozumiem.
>      jesli sa po polsku, to chyba powinno byc iso-2 ?

Jest jakiś problem z ósmym bitem i ja prawdę mówiąc nie mam pojęcia o co
chodzi. Może malekith i wiget coś rozjaśnią w tej sprawie.