pld-builder: file-sender.sh (HEAD) load-balancer.sh (HEAD) request-fetcher.sh (HEAD) request-handler.sh (HEAD) rpm-builder.s

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 25 Lis 2003, 19:24:13 CET

On Tue, Nov 25, 2003 at 04:52:03PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Znaczy sie masz to przynajmniej udokumentowac, jesli rzeczywiscie niezbedne.
>
> BTW: do czego to iso-1 jest potrzebne ?
>      jesli teksty sa po angielsku, to nie rozumiem.
>      jesli sa po polsku, to chyba powinno byc iso-2 ?

Niektóre pakiety przy budowaniu plują krzakami >127 (np.
fortunes-pl.spec produkuje plik z ł co jest IMHO chore, ale to
nieważne).

Python się burzy jeśli widzi takie krzaki i ma ustawione encoding
us-ascii. Jeśli ma iso-1 to takie znaki wpadają w unicode w środku
pythona i wypadają nie zmienione.

Co być może nie jest idealnym rozwiązaniem, nie widzę przeciwskazań by
zaimplementować lepsze, tyle, że ja nie mam czasu :-)

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h