mysz na 2.6

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 26 Lis 2003, 00:19:45 CET

Testuję na desktopie 2.6.. póki co super, znalazłem łatki do modułu nvnet i
sieciówka mi nawet działa.. (dorzucę patcha do kernel-nforce jutro ;])

Ale nie działa mi myszak. ten wątek chyba już był na listach..
Ogólnie: "wszystkie" moduły załadowane mam, ohci, uhci, usbcoru usbmouse hid
itd. ale myszka nie działa (gpm i Xy ustawione na /dev/input/mice).

Dlaczemóżto? :(

Z tego co widzę to lsmod z 2.4 i z 2.6 różni się tym, że na 2.4 mam
mousedev.. i właśnie o mousedev mi krzyczy modprobe przy ładowaniu modułów
związanych z usb na starcie systemu

/etc/modprobe.conf:

install hid /sbin/modprobe --ignore-install hid && { /sbin/modprobe keybdev;
/sbin/modprobe mousedev; /bin/true; }

i chyba właśnie przy ładowaniu hid na 2.6 modprobe krzyczy o braku mousedev i
kdeybdev.

więc gdzie są te moduły??

kernel-2.6.0-0.test9.cset20031119_0306.1

(a najnowszy z CVSu właśnie mi się buduje)

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl