mysz na 2.6

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Czw, 27 Lis 2003, 09:26:49 CET

Dnia Wed, 26 Nov 2003 00:19:45 +0100
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> napisał:

> [...]
> usbmouse hid itd. ale myszka nie działa (gpm i Xy ustawione na
> /dev/input/mice).
>
> Dlaczemóżto? :(
>
> Z tego co widzę to lsmod z 2.4 i z 2.6 różni się tym, że na 2.4 mam
> mousedev.. i właśnie o mousedev mi krzyczy modprobe przy ładowaniu
> modułów związanych z usb na starcie systemu
>
> /etc/modprobe.conf:
>
> install hid /sbin/modprobe --ignore-install hid && { /sbin/modprobe
> keybdev; /sbin/modprobe mousedev; /bin/true; }
>
> i chyba właśnie przy ładowaniu hid na 2.6 modprobe krzyczy o braku
generate-modprobe jest do bani

> więc gdzie są te moduły??

nie ma ich ...lub zmienily nazwy
> kernel-2.6.0-0.test9.cset20031119_0306.1

http://soltysiak.com/linux/post-halloween-2.6.pl.txt

ogólnie to jest tak ze zmieniły sie m.in. nazwy modułów.
Jesli szukasz szybkiego rozwiazania to szczeze polecam hotpluga
zainstalowac

usbmouse
hid
uhci_hcd
ohci_hcd
ehci_hcd
psmouse
usbcore

hotplug laduje takie moduly [wklepuj od konca]

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik