cdg: głosowanie w sprawie kernela w AC

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 29 Lis 2003, 16:16:22 CET

On Sat, Nov 29, 2003 at 03:50:52PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Do proponowane-glosowania wrzuciłem właśnie:
>
> proponowane-glosowania/20031129-kernel-w-ac:
>
> Czy w PLD AC podstawowym kernelem powinien być kernel 2.6
> (z brancha LINUX_2_6 z przyszłymi poprawkami)?

...jeśli AC wyjdzie kiedy? Bo to istotne.

IMO powinno być 2.4 lub 2.6 do wyboru (już na etapie instalacji),
z dostępnymi narzędziami userlandowymi do obu wersji w dystrybucji
(a nie jakichś *-packach dla wybranych architektur).

Jak na dzień dzisiejszy - domyślnie 2.4.
Za kilka miesięcy - być może będę za 2.6.
Jak na razie nie łatanego 2.6 w domu nie mógłbym normalnie używać - błędy
w tdfxfb (poprawki weszły do fbdev.diff, ale to wyleciało nawet z -mm),
oopsy w OSS przy rmmod - mój post na LKML przeszedł nie zauważony; za
jakiś czas powtórka, ale na razie nie chce mi się instalować nowego -test
(ładny uptime, za dużo sesji z ładną historią żeby chciało mi się
zamykać ;>)

$ uname -sr ; uptime
Linux 2.6.0-test8
 16:13:29 up 41 days,  3:35, 17 users,  load average: 0.02, 0.05, 0.00