cdg: g³osowanie w sprawie kernela w AC

Sob, 29 Lis 2003, 16:25:46 CET

> ...je¶li AC wyjdzie kiedy? Bo to istotne.
Wydaje mi siê, ¿e ok koñca pierwszego kwarta³u 2004 jest w miarê rozs±dn±
dat±. Right? Nie s±dzê by wysz³o w tym roku, co najwy¿ej jaka¶ alpha.

> IMO powinno byæ 2.4 lub 2.6 do wyboru (ju¿ na etapie instalacji),
> z dostêpnymi narzêdziami userlandowymi do obu wersji w dystrybucji
> (a nie jakich¶ *-packach dla wybranych architektur).
To powoduje niez³y bajzel dlatego jestem za jednym oficjalnym kernelem.
Oczywi¶cie wsparcie dla 2.4 nale¿y mieæ na uwadze ale podstaw± by³by np. 2.6.

Dla przyk³adu na li¶cie fedory sporo osób optowa³o przeciw takiemu dualnemu
rozwi±zaniu jako domy¶lnemu w dystrybucji.

> Jak na razie nie ³atanego 2.6 w domu nie móg³bym normalnie u¿ywaæ
Przy nie³atanym 2.4 to mi nawet rootfs siê nie zamontuje (lvm2, xfs) wiêc w to
nie jest argument. Obecnie u¿ywam 2.6 na notebooku oraz na domowym pccie -
dzia³a w porz±dku, brak problemów. Nawet uda³o mi siê dorobiæ wsparcie do
mojej karty do driverów ir-kbd-gpio pozwalaj±cych lircowi czytaæ dane
prze /dev/input/eventX.

> - b³êdy
> w tdfxfb (poprawki wesz³y do fbdev.diff, ale to wylecia³o nawet z -mm),
> oopsy w OSS przy rmmod - mój post na LKML przeszed³ nie zauwa¿ony; za
> jaki¶ czas powtórka, ale na razie nie chce mi siê instalowaæ nowego -test
No to trzeba poprawiaæ :)

Przy okazji 2.4.23 z HEAD jest prawie ready to go... ok 3 ma³o istotne rzeczy
do poprawienia i bêdzie mo¿na daæ rel 1.
--
Arkadiusz Mi¶kiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl