Charset nazw plików

Nie, 30 Lis 2003, 02:44:26 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> Ka=BFda pr=F3ba rozwi=B1zania tego galimatiasu dla przypadku dowolnego
> FILENAME_ENCODING prowadzi=B3aby do patchowania 3/4 program=F3w. St=B1d
> pytanie: czy kto=B6 widzi jakie=B6 przeciwwskazania (jakie?), =BFeby jako
> standard przyj=B1=E6 kodowanie_nazw =3D=3D kodowanie_locale =3D=3D UTF-8? P=
> odobno  w
> RedHacie by=B3y z tym jakie=B6 problemy (jakie?). Przy tym za=B3o=BFeniu mo=

Jak taki system dzialalby przy dostepie zdalnym z innego systemu, ktory ma
ustawione locale pl_PL (.ISO8859-2) czy ru_RU (.KOI8-R) ?

Bo w RH nie udalo mi sie w zaden sposob zmusic wielu programow (np. less) do
prawidlowej pracy w takim przypadku.

Jak wygladalaby sytuacja w przypadku odwrotnym (zdalny system nie wspiera
UTF) ?

  phone (48)(58) 347 14 61