[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 1 Paź 2003, 19:22:56 CEST

On Wednesday 01 of October 2003 17:44, Piotr Szymanski wrote:
> Adamg to na ircu proponowal. Ja sie nie bede sprzeciwial, tym bardziej ze
> wydaje mi sie to racjonalne skoro nie mozna przygotowac dzialajacych
> paczek. Wydaje mi sie jednak ze w tym wypadku moznaby do jakeigos odrebnego
> drzewka np. supported dac kde z devel zeby przynajmniej "cos" bylo.

Yyyyyy. Jakoś nie widzę zalet braku paczek nad nie do końca działającymi
paczkami.

btw: jak mi jeszcze ktoś napisze cokolwiek o 'wyjściu ac', to go w łeb palnę.
Rozumiecie te dwa słowa: "development ciągły"?