[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Piotr Szymanski djurban w averne.net
Śro, 1 Paź 2003, 19:28:36 CEST

Hi,
On Wednesday 01 of October 2003 19:22, Mariusz Mazur wrote:
> btw: jak mi jeszcze ktoś napisze cokolwiek o 'wyjściu ac', to go w łeb
> palnę. Rozumiecie te dwa słowa: "development ciągły"?
Pod wyjscie ac rozumiem, wyrzucenie iso+instalator.
Dopiero wtedy moze byc development ciagly.
A co o kde z devel to mowie ze jak nie bedzie sprzeciwu z twojej/
innych(bluesa?) strony to czemu nie do ac?
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org