[OT] Re: [Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 2 Paź 2003, 19:14:47 CEST

Dnia śro 1. października 2003 22:41, Paweł Gołaszewski napisał:

> Bez takich mi proszę :PP
> Ja też będę miał pewnie sparki. Może nawet mocne (nie wiem, może będzie
> Enterprise 5000)

Ja się nie znam, ale:

1. Jak będziesz je miał, i będziesz chciał postawić na nich PLD Ac, to zawsze
są *.src.rpm (i może przy okazji je udostepnisz dla distro).

2. Czy mając do dyspozycji taką, a nie inna (czyt. szybszą) maszynę na builder
SPARC jest sens:

a). "synchronicznego" budowania wszystkiego na wszystkich architekturach.

b). budowanie "ciężkich" rzeczy typu qt, kde, gnome dla arch. SPARC - btw tego
sprzętu używa się (powszechnie!) w zastosowaniach desktopowych?

Czy część pakietów na "słabsze" arch. (w sensie posiadanych builderów) nie
mogłaby się pojawić po prostu później, niż na ix86 - patrzyłem wczoraj na

W sumie mniej mnie interesują odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania, a b.
żeby osoby "władne i kompetentne" zastanowiły się nad w/w. (choć pewnie już
to zrobiły). Mnie osobiście interesuje, żeby w miarę szybko wyszło Ac - nawet
takie "na jeden CD", ale zawierające ustalony zestaw "develi", na którym
można byłoby "dłubać" przy reszcie rzeczy.

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.