[OT] Re: [Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 2 Paź 2003, 20:19:45 CEST

On Thu, 2 Oct 2003, Tomasz Wittner wrote:
> Ja się nie znam, ale:
>
> 1. Jak będziesz je miał, i będziesz chciał postawić na nich PLD Ac, to
>    zawsze są *.src.rpm (i może przy okazji je udostepnisz dla distro).

Wiesz - są też źródła. Po co robić distro, skoro pakiet zawsze można sobie
zrobić.
Innymi słowy - gadasz głupoty.

Jeżeli nie będzie zestawu pakietów do instalacji to po prostu nie będę się
bawił w robienie tam PLD. Byłoby inne distro. Literalnie nie mam czasu na
to.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...